3 grunner til at du bør melde deg på Øyekontakt 2021


3 grunner til at du bør melde deg på Øyekontakt 2021

Helene Stokke | 03. sep 2021
4 minutter lesetid


Onsdag 8. september arrangerer vi Øyekontakt, konferansen laget av bransjefolk – for bransjefolk. Kom og få inspirasjon og innsikter fra engasjerte foredragsholdere og noen av våre kunder.

Om få dager braker det løs. For tredje året på rad arrangerer vi Øyekontakt. I år som i fjor avholder vi konferansen som hybridarrangement, som vil si at man kan delta både fysisk og digitalt. Bli med og dra i gang arrangementshøsten! Vi kan love gode smittevernstiltak i trygge omgivelser.

Hvorfor bør du sette av datoen og melde deg på Øyekontakt 2021?

Her kommer 3 gode grunner:

 

1. Du får ferske fakta, tall og analyser fra bransjen

Hvordan står det egentlig til i arrangementsbransjen etter 18 måneder med pandemi, og hva tenker bransjen selv om fremtiden i den nye normalen?

Før sommeren gjennomførte Sponsor- og Eventforeningen – sammen med Sponsor Insight – en kartlegging av tilstanden i det norske sponsor- og eventmarkedet. 

Daglig leder i Sponsor- og Eventforeningen, Janette Haukland, stiller som konferansier på Øyekontakt. Gjennom dagen vil hun gi deg tall og ferske analyser fra undersøkelsen, som vil gi deg svar på følgende spørsmål:

  • Hvordan står det egentlig til i bransjen? 
  • Hvordan ser det ut fremover?
  • Hvordan ser bransjen selv på tiden som kommer?

 

2. Du får inspirasjon og tips til å skape enda bedre arrangementer

Hva er viktig å ta med seg videre fra det siste året for å lage arrangementer som lykkes enda bedre i tiden fremover?

Sammen med engasjerte foredragsholdere og noen av våre kunder byr vi på spennende presentasjoner med inspirasjon og innsikter. For eksempel kommer Kjartan Haugen og Trine Visdal fra Markedssjefene, og de spør: Hvordan bruke event som konkurransefortrinn og arrangere spissede eventer som passer akkurat din merkevare eller bedrift?

Ja, “den nye normalen” er her. Men hvem skal du være, hvilke egenskaper skal du differensiere deg på, og hva skal du tilby? Dine produkter eller tjenester er kanskje de samme som før, men markedet rundt er drastisk forandret. 

Gjennom teori og caser vil Markedssjefene vise deg hvordan du kan finne din bedrifts differensierende kriterier og bruke disse som et konkurransefortrinn gjennom fysiske, digitale eller hybride arrangementer.

 

3. Du lærer å bli TV-stjerne på videomøter!

I dag er alle på video, både på jobb og på fritiden. I løpet av de siste 18 månedene har “alle” vært nødt til å komme på video og lære seg verktøyene. De aller fleste får det til relativt greit.

Men hva skjer når møtedeltakerne mister interessen? Som presentatør på videomøte må du sørge for at både innholdet og det tekniske er godt nok til at deltakerne faktisk hører på det du har å si. Øystein Sæthre fra videoproduksjonsselskapet Captio har lang erfaring fra TV-produksjon og byr på mange tips og råd.

 

En bonusgrunn til å komme på Øyekontakt 

I år har vi valgt en ekstra spennende og litt annerledes lokasjon, nemlig Amerikalinjen på Jernbanetorget 2. Vi skal møtes i Haven, som er den grønne oasen i hjertet av Amerikalinjen – og en perfekt ramme til Øyekontakt. Grønne, friske planter og gule originalfliser på veggene skaper en helt egen, kontinental atmosfære.

 

Oppsummert

Hva har arrangementsbransjen egentlig i vente i tiden fremover? Og hva skal vi ta med videre av det vi har lært det siste året – for å skape enda bedre og mer effektive møter og arrangementer?

Øyekontakt 2021 blir en givende dag i flotte lokaler, med dyktige foredragsholdere og et interessant publikum. Vi i Proviso ønsker deg hjertelig velkommen som deltaker!

Meld deg på og få inspirasjon og innsikter fra noen av de beste i bransjen!


Tid: 08.09.2021 kl. 09.00–15.30

Sted: Amerikalinjen, Haven, Oslo S

 

Vel møtt i Haven eller på nett, onsdag 8. september!

 

oyekontakt2021-2

 

3 grunner til at du bør melde deg på Øyekontakt 2021
Skrevet av Helene Stokke

Helene er daglig leder i Proviso AS og har over tjue års erfaring fra reiseliv, hotell og arrangementer, med system som hovedfelt. Helene har en lidenskap for kundeservice og har vært med på å utvikle store deler av Provisos deltaker- og påmeldingssystem. Helene var tidligere leder for Customer Success Team i Proviso. Som daglig leder er hennes primæroppgave å videreføre og videreutvikle selskapet til en klar markedsleder i kategorien meeting management. Ved siden av jobb er Helene engasjert i langrennsmiljøet i Drøbak og er ofte å finne på en skiarena på Østlandet.

Prøv Proviso kostnadsfritt i 14 dager!

Proviso hjelper deg å administrere ditt arrangement fra første påmelding til siste evaluering.

Prøv gratis