Proviso vokser og vi søker etter enda en ny medarbeider : )

Er det deg kanskje?

Er du utadvendt og serviceinntilt? Elsker du å snakke med mennesker og hjelpe andre? Er du glad i og har erfaring fra eventer, salg, kurs og konferanser, og trives når hverdagen er hektisk og variert? Da kan det være at nettopp du er vår nye KAM! Er du i tillegg glad i teknologi, kan du også få hjelpe kundene med å effektivisere håndtering av deltakere gjennom Proviso systemet.

Arbeidsoppgaver:

Være bindeleddet mellom våre kunder og hotell og konferansesteder i Norge:
  • Kundeoppfølging og mersalg eksisterende kunder
  • Ta imot nye forespørsler fra kundene
  • Finne ledig plass og forhandle best mulig pris
  • Være rådgiver for kunder som trenger litt hjelp
  • Gjennomføre bestillingene
  • Passe på avbestillings- og endringsfrister på kundes vegne
  • Oppdatere hotellet løpende om antall deltakere, utstyr og ellers praktisk informasjon
  • Kort sagt – følge opp alt det praktiske på arrangementsstedet for kunden

Hvem er vi?

Proviso AS ble etablert i 2007 og er Norges ledende teknologibedrift innenfor deltakeradministrasjon.

Erfarne og dedikerte medarbeidere bistår i tillegg kundene med konsulenttjenester innenfor planlegging, organisering og gjennomføring av arrangementer.

Vi samarbeider med alle hoteller og kurs- og arrangementssteder i Norge.

Vi tilbyr (bl.a.):

  • Varierte arbeidsoppgaver i et fagmiljø bestående av dedikerte og erfarne medarbeidere
  • Full opplæring
  • Varierte arbeidsdager på kontor og ute hos kunder
  • Store, lyse lokaler på Rosenholm Campus 10 minutter utenfor Oslo sentrum
  • Gratis parkering på jobb
  • Gode betingelser

For mer informasjon om stillingen, kontakt daglig leder Helene Stokke på telefon 45 39 88 50.

Søknadsfrist: senest 15. desember, men søknader vil bli løpende vurdert.

Vi ser frem til å motta din søknad!

Søk på stillingen