Administrator

Administrator som ikke er tilknyttet en bestemt avdeling, også kalt bedriftsadministrator, kan gå til Innstillinger (tannhjulet) øverst til høyre inne i Proviso, for å administrere brukere, lisenser og avdelinger på sin konto. 

Skjermbilde 2024-03-22 kl. 15.08.23

Inne på kontoadministrasjon kan administrator gjøre følgende: 

  • Se hvilken "pakke" bedriften har tilgang til; Basic, Business eller Professional

  • Se hvor mange lisenser bedrifter har, og hvor mange som er ledig

  • Legge til flere brukere, inntil antall lisenser er brukt opp

  • Endre eller deaktivere eksisterende brukere

  • Opprette avdelinger, endre avdelinger og knytte brukere opp mot ulike avdelinger

  • Legge inn nye partnere (arrangementssted, arrangør, hotell osv)


Hva kan en administrator ellers gjøre som en bruker ikke kan?

  • Opprette nye maler og endre eksisterende maler. Dette gjelder arrangementsmaler, e-postmaler, evalueringsmaler, nettsidemaler. 
  • Se kommunikasjonsloggen for alle arrangementer og alle deltakere
  • Legge inn nye signaturer til kursbevis 
  • Tilgang til brukerlisten via rapporter (liste over alle brukere i bedriften på alle avdelinger)
  • Tilgang til kurskalender og redigering av den (dersom bedriften har kjøpt tilgang til denne tilleggsmodulen)

Bedriften bestemmer selv hvem som skal ha administratortilgang. Proviso anbefaler at administratorer får tilstrekkelig opplæring til å bruke de verktøyene som en administrator har tilgang til. Kontakt CST for opplæring.