Kommunikasjonslogg


Kommunikasjonsloggen viser alle e-poster og SMSer som er sendt ut fra din konto, samt leveringsstatus for hver e-post. 
Det er kun administrator i bedriften som har tilgang til kommunikasjonslogg via Innstillinger.
Avdelingsadministrator og brukere og kan se kommunikasjonslogg fra siden Deltakere på hvert arrangement.  

Skjermbilde 2024-01-29 kl. 10.55.35

Søk i kommunikasjonsloggen
Du har mulighet til å søke i kommunikasjonsloggen på følgende: 

  • Fornavn og etternavn; skriv inn en deltaker du vil se kommunikasjonsloggen til. 
  • Arrangementsnavn; skriv inn hele eller deler av arrangementsnavnet og du vil få opp en liste med arrangementer som matcher ditt søk. Arrangementskoden vil også vises slik at du kan forsikre deg om at du er på rett arrangement. 

Filtrer kommunikasjonsloggen

  • Type: e-post eller SMS
  • Leveringsstatus for e-post: statusene hentes direkte fra leverandør som sender e-postene og er på engelsk:
    «Delivered» betyr at e-posten er levert til mottaker  
    «No status» betyr at ingen status var tilgjengelig
    «Bounce» betyr at e-postene ikke har nådd frem til mottaker, årsakene kan være mange, se detaljer i feilmeldingen.
  • Registreringsdato fra/til


Hvordan ser jeg hva som er sendt, og når

Du ser navnet på e-posten som har gått ut først, deretter navnet på deltakeren, arrangementsnavnet, e-postadressen den er sendt til (husk å sjekke om den er korrekt), dato og klokkeslett den har blitt sendt på, og til slutt leveringsstatus. 

Ved å trykke på forhåndsvisningsknappen kan du se en forhåndsvisning av e-posten/SMSen som har blitt sendt.

Send en e-post på nytt til mottaker fra kommunikasjonsloggen
Du kan sende en e-post til samme deltaker på nytt ved å klikke på "Send på nytt". E-posten blir da sendt til samme e-posten som den tidligere har blitt sendt til. Vær oppmerksom på at dersom du har endret e-postadressen fordi den for eksempel var feil, da vil e-poster sendt fra kommunikasjonsloggen gå til opprinnelig e-postadresse