Administrator vil kunne gå inn på konto administrasjon for å gjøre endringer i bedriftens avdelinger og brukere i Proviso. Gå først til Innstillinger og deretter til Kontoadministrasjon.
Dersom din bedrift har egen innloggingsløsning, vil brukere og avdelinger ivaretas av bedriften selv og ikke administrator.
Avdeling
Oversikt over bedriftens lisenser og hvilken modul av Proviso som benyttes vises øverst på denne siden. Deretter vises en oversikt over avdelingene, dersom det er lagt til noen. For å legge til en avdeling, klikk på «Legg til».
Brukere
Så vises en oversikt over brukerne. Dersom det er tilgjengelige lisenser vil en «Ny» knapp vises, slik at administrator kan legge til en ny bruker.
Klikk "Nyl", fyll inn fornavn, etternavn, epost og gjerne mobil. Dersom brukeren skal tilhøre en bestemt avdeling, velger du hvilken fra nedtrekkslisten. Dersom brukeren skal ha administrator tilgang krysser du av for det. Når du klikker "lagre" går det umiddelbart ut en e-post til den nye brukeren, med lenke til å logge inn i Proviso og lage sitt eget passord.
Deaktiver en bruker
For å deaktivere en bruker som ikke lenger skal ha tilgang til Proviso, går du inn på brukeren og krysser av "deaktiver".
API Management
Fanen for API Nøkkel er for de bedriftene som ønsker tilgang til Provisos standard API, for å hente ut data derifra. Ta kontakt med CST for mer informasjon.