Hvis du ønsker at deltakerne skal kunne velge firma fra en nedtrekksliste på feltet «firma» på påmeldingsskjemaet bruker du denne funksjonaliteten for å opprette firmalisten. Dette kan være aktuelt der deltakerne kommer fra faste avdelinger/bedrifter og det er viktig at disse skrives på nøyaktig samme måte for å sikre overføring fra rapporter inn i egne CRM-systemer.
Det er kun administrator som kan legge til lister og endre listene, mens listene kan brukes av alle som har tilgang til kontoen. Listene synes for alle avdelinger på en konto.
Gå til Innstillinger og velg deretter Nedtrekksliste firma. Har du ingen lister velger du Lag ny, eller du kan endre, skifte navn eller slette eksisterende lister.
For å legge til avdelinger/bedrifter på listen klikker du Legg til og legger inn navn. Det er navnet du legger inn her som vil være synlig for deltakeren. I kolonnen Detaljer kan du legge inn informasjon du som bruker ønsker skal komme frem i rapporter (eks. org.nr., ID fra eget CRM system som gjør importen fra Proviso enklere etc.) Denne informasjonen er ikke synlig for deltaker noe sted.
Listen aktiveres i Arrangementsinnstilinger under Felter og avkrysning under Deltakerfelt. Kryss av for Vis firmafelt som nedtrekksmeny. Når du aktiverer dette feltet kommer det frem en nedtrekksmeny, hvor du velger hvilken liste som skal benyttes på dette arrangementet. Du kan kun velge en liste pr. arrangement.
Husk at du ikke må endre/slette lister som er i bruk, da vil den også vil bli endret/slettet i det arrangementet hvor listen brukes.
