Gå til siden Mer øverst og velg Event app (hvis du ikke ser dette i menyen har du ikke tilgang til denne modulen. Kontakt avtaleansvarlig i din bedrift eller CST hos Proviso dersom du ønsker tilgang.)

Det første steget for å opprette en event app (deltakerapp) til et arrangement er å velge om du vil kopiere en tidligere laget app eller om du vil opprette en ny helt fra bunn av.
Hvis du skal kopiere en app fra et tidligere arrangement går du til siden Innstillinger i den venstre menyen. Der definerer du også hva appen skal hete, fargekombinasjonene du ønsker å bruke og ikon som skal vises på hjemsiden til deltakerne nå de laster den ned.
Deretter legger du til de sidene du ønsker under Legg til sider.
Du kan gjøre ulike innstillinger på de ulike sidene og legge til innhold på flere av dem.
Husk at hver og en side må aktiveres for at den skal være synlig i appen og at appen til slutt må aktiveres for å være synlig for deltakerne dine. Du kan når som helst aktivere/deaktivere sider i appen og du kan også deaktivere hele appen når du ikke lenger ønsker at den skal være synlig.
