Det er mulig å aktivere kommunikasjon i appen, slik at deltakerne kan kommunisere med hverandre og med arrangør.
Aktiver kommunikasjon
Dette gjør du ved å aktivere siden på forsiden (hvor alle sidene vises). Når du har aktivert kommunikasjon klikker du på ordet "Kommunikasjon" og legger inn en e-postadresse som kommunikasjon til arrangør skal gå til. Du kan også velge hvilket ikon "Kommunikasjon" skal ha i selve appen som deltakerne får tilgang til, og du kan endre ordlyden om du ønsker at menypunktet skal hete noe annet enn "Kommunikasjon"

Hvordan kan deltakerne kommunisere med andre deltakere?
Når deltakerne har fått tilgang til appen, vil de se et eget menypunkt i appen som heter "Kommunikasjon" eller det du har sagt at det skal hete. Når en deltaker ønsker å kommunisere med en annen deltaker går de til deltakerlisten i appen, klikker på den deltakeren de vil kommunisere med og får da opp en knapp for å sende melding til vedkommende. Når de skriver en melding og sender den, vil den andre deltakeren få opp et varsel inne i sin app og vil kunne lese og besvare meldingen.
Hvordan kan deltakerne kommunisere med arrangør?
Deltakerne kan gå til menypunktet i appen for "Kommunikasjon" og deretter inn på "Melding til/fra arrangør" for å sende en melding til arrangør. Meldingen blir sendt til den e-postadressen du la inn på menypunktet for Kommunikasjon, og i tillegg vil den vises inne i Proviso under "Henvendelser" i øverste høyre hjørnet, deretter inn på "Meldinger". Her kan arrangør svare til deltakerne som henvender seg.