Siden Kommunikasjon (event app)

Det er mulig å aktivere kommunikasjon i appen, slik at deltakerne kan kommunisere med hverandre og med arrangør.

Aktiver kommunikasjon

Dette gjør du ved å aktivere siden på forsiden (hvor alle sidene vises). Når du har aktivert kommunikasjon klikker du på ordet "Kommunikasjon" og legger inn en e-postadresse som kommunikasjon til arrangør skal gå til. Du kan også velge hvilket ikon "Kommunikasjon" skal ha i selve appen som deltakerne får tilgang til, og du kan endre ordlyden om du ønsker at menypunktet skal hete noe annet enn "Kommunikasjon"

Skjermbilde 2024-03-25 kl. 18.37.18

Hvordan kan deltakerne kommunisere med andre deltakere?

Når deltakerne har fått tilgang til appen, vil de se et eget menypunkt i appen som heter "Kommunikasjon" eller det du har sagt at det skal hete. Når en deltaker ønsker å kommunisere med en annen deltaker går de til deltakerlisten i appen, klikker på den deltakeren de vil kommunisere med og får da opp en knapp for å sende melding til vedkommende. Når de skriver en melding og sender den, vil den andre deltakeren få opp et varsel inne i sin app og vil kunne lese og besvare meldingen.

Hvordan kan deltakerne kommunisere med arrangør?

Deltakerne kan gå til menypunktet i appen for "Kommunikasjon" og deretter inn på "Melding til/fra arrangør" for å sende en melding til arrangør. Meldingen blir sendt til den e-postadressen du la inn på menypunktet for Kommunikasjon, og i tillegg vil den vises inne i Proviso under "Henvendelser" i øverste høyre hjørnet, deretter inn på "Meldinger". Her kan arrangør svare til deltakerne som henvender seg.