Tenk gjennom hvilken informasjon som er viktig for deg å ha for å lage et godt arrangement – før du sender ut invitasjoner eller publiserer lenke til påmelding. Da blir også deltakeropplevelsen bedre.
For å håndtere deltakerne dine på best mulig måte er det viktig at du tenker gjennom all informasjon du trenger fra dem. Av og til holder det å samle inn kun e-post og navn på deltakeren, mens andre ganger trenger du mer informasjon.
Men hvordan kan du vite hva du skal spørre om?
Følg disse to grunnleggende stegene, så får du full kontroll på hva du skal innhente av informasjon om deltakerne:
Hva trenger du som arrangør å vite for å få håndtert deltakerne best mulig? Her er noe av det du bør få avklart:
Med et nettbasert påmeldingssystem kan du bygge opp en fleksibel og tilpasset registreringsside, hvor du kan håndtere både enkle og avanserte arrangementer.
Hvis du mot formodning har glemt å spørre om noe, eller det har dukket opp noe mer underveis som gjør at du må ha mer informasjon, er dette også mye enklere å få til hvis man allerede har grunninformasjonen i et pålitelig system.