Deltakerkommunikasjon
Bedre deltakeropplevelse med digital deltakerkommunikasjon


Kommuniser direkte med deltakerne
Enkel kommunikasjon på e-post og SMS er i dag en selvfølge. Dette gjelder også for arrangementer!
Gjennom Proviso-systemet kan du enkelt kommunisere med en eller grupper av deltakere på sms eller e-post.
Ved hjelp av et stort utvalg flettekoder kan du lage personlige og tilpassede meldinger også når du sender til mange samtidig.
Er du på farten kan det være lurt å laste ned brukerappen til Proviso fra Google Play eller Appstore. Da kan du kommunisere direkte derfra til alle deltakere, uavhengig av hvilket arrangement de deltar på.
Send med én gang eller planlegg frem i tid
Du velger selv om du vil sende e-post og SMS umiddelbart, eller om du vil gjøre klar utsendelsen og sende automatisk på et senere tidspunkt.
Du kan tilpasse informasjon og sende umiddelbart, eller du kan gjøre ferdig en utsendelse og velge dag og klokkeslett e-post eller SMS skal sendes ut på. Da blir utsendelsen gjort automatisk på dette tidspunktet.
Sender du til en bestemt status (f.eks. bekreftede deltakere), vil alle deltakere som har denne statusen på det oppsatte tidspunktet, motta e-posten eller SMS-en. Ombestemmer du deg, kan du enkelt stoppe utsendelsen.

Lett å spørre og lett å svare
Deltakere har ofte spørsmål. La dem spørre – men på en måte som gjør det lett å svare!
Med funksjonen 'deltakerhenvendelser' kan deltakere enkelt ta kontakt med arrangør eller andre aktører knyttet til arrangementet.
Når funksjonen er aktivert, blir det synlig en ekstra fane/knapp på påmeldingsskjema, og deltaker kan selv raskt skrive inn spørsmålet sitt.
Bruker av Proviso kan selv forhåndsdefinere temaer deltaker kan spørre om; f.eks. faglig innhold, overnatting, påmelding, etc. Har arrangør lagt til flere temaer, velger deltaker tema fra en nedtrekksmeny, og spørsmålet blir sendt direkte til den som bruker har bestemt at skal svare på dette temaet.
Den som skal besvare spørsmålet, kan gjøre det også uten å være logget inn i Proviso. Han eller hun får en e-post med en lenke som gjør at man kan svare direkte fra e-posten.
Alle spørsmål og svar samles i Proviso
Du har alltid oversikt over hva deltakere har spurt om, og kan alltid se at de faktisk har fått svar!
Alle henvendelser og svar blir lagret i databasen i Proviso. For deg som arrangør blir det dermed enkelt å se hva deltakere spør om, og du kan alltid se at de har fått svar, og hva som har blitt svart. Er det sykdom og fravær hos noen av de som skulle ha svart, kan du selv se at det finnes ubesvarte henvendelser, og gå inn og svare på disse.
Dersom du i tillegg bruker deltaker-appen til Proviso, kan du også se meldinger deltakere sender via denne på samme sted når du er logget inn i Proviso. Disse er da merket som 'Meldinger fra app'.