Så enkelt er det å ta i bruk arrangementsplattformen Proviso
Når du velger å innføre et nytt system i din bedrift, ønsker du naturligvis å komme raskt i gang med effektiv bruk. Samtidig skal du se effekten av investeringen så fort som mulig.
Det finnes mange ulike påmeldingssystemer og arrangementsplattformer, med varierende brukergrensesnitt og forskjellige måter for hvordan det skal tas i bruk. Noen systemer krever svært lite eller ingen implementering, og du får umiddelbar tilgang på nett. Men hvis du ikke helt vet hvor du skal starte i jungelen av muligheter, kan du fort få et urettmessig dårlig inntrykk av systemet.
En god leverandør vet dette og vil derfor gi deg hjelp til oppstart og bruk av systemet på en effektiv og riktig måte.
Vi ser nærmere på fremgangsmåten som sørger for at arrangementsplattformen Proviso blir innført i bedriften eller organisasjonen din på en enkel og effektiv måte.
3 enkle steg for å komme i gang med Proviso i din bedrift
For å ta i bruk Proviso gjør vi det enkelt:
Steg 1: Du forteller oss om ditt behov og hva du ønsker å løse
Vi kartlegger og finner sammen den beste versjonen for din bedrift.
- Du slipper å forholde deg til masse funksjoner du ikke trenger.
- Du trenger ikke å betale for mye du aldri kommer til å bruke.
Du har helt sikkert mange ting du lurer på. Alt det får du svar på i dette steget, slik at du kan være trygg på at du velger den løsningen som er riktig for din bedrift.
Steg 2: Vi setter opp din konto FØR du får tilgang selv
Vi setter opp noen gode maler både for påmeldingsskjemaer og e-poster, tilpasset ditt behov og din bedrifts design. Dersom du skal fakturere eller ha kortbetaling som en del av leveransen, legger vi også til rette for dette i forkant.
Og ikke minst, vi hjelper deg med informasjon til deres IT-avdeling, slik at du er sikker på at e-poster fra Proviso vil gå trygt og raskt ut til deltakerne.
Steg 3: Vi gir deg en enkel og kort opplæring
Vi viser deg hvordan du enkelt kan bruke malene vi har satt opp for deg, funksjonaliteter i Proviso, og hvordan du ellers navigerer og finner den informasjonen som du har behov for.
Opplæringen skjer enten hos oss, via webmøte, eller (om ønskelig) hos dere.
Les også: 9 tips til å finne riktig arrangementsplattform
Trenger du å integrere Proviso med andre systemer?
Ofte er det behov for å sende informasjon mellom systemer. Det kan være medlemmer / tidligere deltakere (som har gitt samtykke og ligger lagret i en CRM-løsning) som bør sendes over i Proviso for å bli invitert og registrert til neste arrangement. Eller det kan være påmeldte deltakere fra Proviso som bør sendes til CRM for å samles med resten av bedriftens informasjon fra andre avdelinger.
Det kan også være at økonomiavdelingen ønsker at ordre eller betalingsinformasjon skal sendes videre fra Proviso og inn i regnskapssystemet.
Proviso har et standard API for den mest “vanlige” informasjonen.
Trenger du noe mer? Forklar oss behovet, så gir vi et forhåndsestimat på tidsramme og kostnader, for deretter å tilpasse dette sammen med deres IT-avdeling, ved godkjenning av kostnad og integrasjon.
Du er i trygge hender
Selv om du får god opplæring i bruk av Proivso, vil det alltid dukke opp spørsmål og ting du lurer på etter hvert. Da kan du når som helst kontakte vårt supportteam for å spørre om hjelp og råd.
Hjelpen er helt gratis, og du får tak i oss på chat, telefon og e-post alle hverdager mellom 8–16 (chat og telefon stengt mellom 11-12). I tillegg er det et hjelpesenter bygget inn i løsningen, med en detaljert brukerveiledning for alle funksjoner i systemet.
Oppsummert
Det er enkelt å komme i gang med arrangementsplattformen Proviso, slik at du raskt får oversikt og mestringsfølelse:
- Behovene dine kartlegges
- Konto og maler settes opp
- Alle brukere får enkel opplæring
… og så – sett i gang!
Systemet er nettbasert, så dere trenger ikke å laste ned eller installere noe for å ta det i bruk. Vi veileder og følger dere opp hele veien og sørger for at din bedrift får en knirkefri overgang til den nye plattformen.
Som med ethvert nytt digitalt system tar det litt tid før man blir god, men husk at vi er her for deg. Heldigvis tar det ikke lang tid før dere får dreisen på det – og får fullt utbytte av å automatisere og forenkle prosessene rundt arrangementsplanleggingen og deltakerhåndteringen.