Skip to main content

Et godt påmeldingssystem skal dekke bedriftens behov – og være lettvint å ta i bruk. Slik kommer du i gang med Proviso på 1–2–3.

Når du velger å innføre et nytt system i bedriften, ønsker du å komme raskt i gang med effektiv bruk av det. Samtidig skal du se effekten av investeringen så fort som mulig.

Det er mange ulike påmeldingssystemer og mange varianter på hva som skal til for å ta dem i bruk. Noen systemer krever ingenting, og du får umiddelbar tilgang på nett. Men hvis du ikke helt vet hvor du skal starte i en jungel av muligheter, kan du fort få et urettmessig dårlig inntrykk av løsningen.

En god leverandør vet dette og vil derfor gi deg hjelp til å ta i bruk systemet effektivt og riktig. 

Vi ser nærmere på fremgangsmåten som sørger for at påmeldingssystemet Proviso blir innført i bedriften din på en superenkel måte.

 

3 steg for å komme i gang med Proviso i bedriften din

For å ta i bruk Proviso gjør vi det enkelt:

 

Steg 1: Du forteller oss hva du egentlig trenger, og hva du har behov for å få løst

Slik finner vi sammen den beste versjonen for deg. 

  • Du slipper å forholde deg til masse funksjoner du ikke trenger.
  • Du trenger ikke å betale for mye du aldri kommer til å bruke.

Du har helt sikkert mange ting du lurer på. Alt det får du svar på her, slik at du kan være trygg på at du velger den løsningen som er riktig for bedriften din.

 

Steg 2: Vi setter opp kontoen din FØR du får tilgang selv

Du får noen gode maler både for påmeldingsskjemaer og e-poster, tilpasset ditt behov og din bedrifts design. Skal du fakturere eller ha kortbetaling som en del av leveransen, legger vi også til rette for dette i forkant.

Og ikke minst, vi hjelper deg med det du trenger å fortelle IT-avdelingen din, slik at du er sikker på at e-poster fra Proviso vil gå trygt og raskt ut til deltakerne.

 

Steg 3: Vi gir deg en enkel og kort opplæring

Vi viser deg hvordan du enkelt kan bruke malene vi har satt opp for deg, og hvordan du ellers navigerer og finner den informasjonen som du har mest behov for.

Opplæringen skjer enten hos oss, via webinar eller (om ønskelig) hos dere.

 

Les også: 9 tips til å finne riktig påmeldingssystem til ditt arrangement

 

Trenger du å integrere Proviso med andre systemer? 

Ofte er det behov for å sende informasjon mellom systemer. Det kan være medlemmer / tidligere deltakere – som har gitt samtykke og ligger lagret i en CRM-løsning – som bør sendes over i Proviso for å bli invitert og registrert til neste arrangement. Eller det kan være påmeldte deltakere fra Proviso som bør sendes til CRM for å samles med resten av bedriftens informasjon fra andre avdelinger. 

Det kan også være at økonomiavdelingen ønsker at ordre eller betalingsinformasjon skal sendes videre fra Proviso og inn i regnskapssystemet. 

Proviso har et standard API for den mest “vanlige” informasjonen. 

Trenger du noe mer? Forklar oss hva, så gir vi et forhåndsestimat på tidsramme og kostnader og tilpasser dette enkelt sammen med IT-avdelingen din.

 

Du er i trygge hender

Selv om du får god opplæring i å bruke systemet, vil det alltids være ting etter hvert som du lurer på. Da kan du når som helst kontakte vårt supportteam for å spørre om hjelp og råd. 

Hjelpen er helt gratis, og du får tak i oss på chat, telefon og e-post alle hverdager mellom 8–16 (chat og telefon stengt mellom 11-12). I tillegg er det et hjelpesenter bygget inn i løsningen, med en detaljert brukerveiledning for alle funksjoner i systemet.

 

Oppsummert

Det er enkelt å komme i gang med påmeldingssystemet Proviso:

  1. Behovene dine kartlegges
  2. Konto og maler settes opp
  3. Alle brukere får enkel opplæring

… og så – sett i gang!

Systemet er nettbasert, så dere trenger ikke å laste ned eller installere noe for å ta det i bruk. Vi veileder og følger dere opp hele veien og sørger for at organisasjonen får en knirkefri overgang til den nye løsningen. 

Som med ethvert nytt digitalt system må påmeldingssystemet Proviso leve med dere litt før absolutt alt “sitter”. Men det tar ikke lang tid før dere får dreisen på det – og får fullt utbytte av å automatisere og forenkle prosessene rundt arrangementsplanleggingen og deltakerhåndteringen.

New Call-to-action