Skip to main content

Å innføre nye digitale løsninger eller verktøy i en bedrift er ikke alltid helt smertefritt. Valg av leverandør er kun en liten del av prosessen, det er når man skal ta i bruk systemet at utfordringene gjerne melder seg.

Vi i Proviso forstår hvor viktig det er å komme raskt i gang med effektiv bruk av et nytt system, samtidig som man tidlig ønsker å se effekten av investeringen.

Dette er våre 3 steg til knirkefri innføring av Proviso i din bedrift.

 

1. Kartlegging

Vi hjelper alltid våre kunder med å kartlegge deres behov. Ingen bedrifter er like, og derfor er det viktig å få avklart noen spørsmål på forhånd, så som:

  • Hvilken versjon av Proviso er mest aktuelt for deres bedrift?
  • Hvor mange arrangementer har dere årlig?
  • Hvor mange deltakere har bedriften per år?
  • Er det behov for spesialfunksjoner som ikke dekkes av vår standardløsning?
  • Er det ønske om å integrere et påmeldingssystem med øvrige systemer i bedriften, som for eksempel CRM eller økonomi?
  • Vil det være flere avdelinger eller ansatte som skal ha tilgang?
  • Skal disse ha tilgang uten å se hverandres arrangementer?
  • Ønsker dere innsjekk med QR-kode på selve arrangementsdagen?
  • Trenger dere en økonomimodul for bedre kontroll på deltakeravgift?

Ved å stille disse og flere spørsmål finner vi ut om det er Proviso Basic, Business eller Professional som er riktig for dere.

Vi vet dessuten at dere sikkert har mange spørsmål selv, og disse ønsker vi å besvare allerede i denne fasen. Slik kan dere også være trygg på at den riktige løsningen for dere blir valgt.

 

2. Spesifikasjoner og tilpasning

Behøver du kanskje tilpasninger eller integrasjoner som ikke følger standardversjonen av Proviso? Senk skuldrene, dette fikser vi!

Enten du har en større IT-avdeling eller ikke: Det trenger ikke bli ekstra timer og sene kvelder på deres ansatte bare fordi dere skal i gang med Proviso. Vi har erfarne fagfolk som sørger for å tilpasse systemet til deres ønsker og behov, slik at dere bare kan sette i gang.

Skulle det dukke opp et nytt behov, ser vi alltid først om systemet kan løse dette på annet vis og likevel gi deg det resultatet du ønsker. Hvis noe bør justeres for å få det optimalt for dine brukere, estimerer og utvikler vi dette før oppstart.

 

3. Bruk og opplæring

Før dere får tilgang til løsningen, får alle brukere en enkel opplæring, enten hos oss, via webinar eller – hvis ønskelig – hos dere.

Vi ser ofte at det kun er en håndfull av de ansatte som skal benytte seg av Proviso på et superbruker-nivå, men det kan likevel være nyttig om andre forstår seg på og kan bruke systemet. Skulle noen for eksempel bli syk, eller dere trenger hjelp til å få noe produsert, så kan vi bistå med dette selv etter at dere har brukt Proviso en stund. Vi logger oss inn på deres konto og lager ferdig det som er nødvendig, på deres vegne. Prisen på slike tjenester er allerede regulert i avtalen.

Dette er en del av vårt fokus på god oppfølging og hjelp til alle våre kunder. I tillegg har vi fri support alle hverdager per telefon/e-post, løpende gratis webinarer, tips og triks på e-post, detaljert brukerveiledning, video etter innlogging og live chat-funksjon alle hverdager.

 

Les også: 14 ofte stilte spørsmål om Proviso


Vi mennesker er vanedyr, og endringer av rutiner er ikke noe som de fleste av oss er så glad i. Helst vil vi fortsette å gjøre ting på den gamle, kjente måten så lenge som mulig.

Med kyndig veiledning og oppfølging fra Provisos side hele veien vil imidlertid overgangen til den nye løsningen gå helt fint. Dere vil fort oppdage at et nettbasert påmeldingssystem er en sikker vei til økt engasjement og produktivitet.

Og husk – Proviso er et nettbasert system, så dere trenger ikke å laste ned eller installere noe for å ta det i bruk.

 

New Call-to-action