Skip to main content

Samarbeidsavtalen mellom Proviso og Røde Kors berammer over 7000 deltakere og 30 brukere per år. Proviso leverer til Røde Kors et komplett system med forskjellige brukernivåer, en sterk support gjennom vårt Customer Success Team (CST), og dessuten en rådgivende funksjon.

Røde Kors har administrasjonsbrukere med overordnet ansvar og full brukertilgang. Utover det har man fordelt underbrukere som representerer de forskjellige avdelingene og lokallagene. Totalt utgjør dette over 30 brukerlisenser.

 

Helhetlig partneravtale

Proviso leverer til Røde Kors bl.a. registreringsløsninger, kommunikasjon med deltagere per SMS og e-post, utsendelse av invitasjoner per e-post, websider, Provisos egen betalingsløsning, rapportering og evaluering.

Røde Kors kommuniserer ut til sine deltagere gjennom sin helhetlige profil. Det er da viktig å ha et godt mal-verktøy som brukerne enkelt kan implementere og kopiere i oppretting av nye arrangementer i systemet. Proviso har bidratt til å skape et godt og bredt bibliotek av maler som er lett tilgjengelig.

Dessuten sørger Proviso for internopplæring, rådgivning, support, oppsett av brukerstruktur med forskjellig tilgangsnivåer og, ved behov, QR-innsjekk på lokalitet.

Pro bono-avtalen har en verdi på 500 000 kroner per år.

Proviso er glad for å kunne bidra med gode arbeidsverktøy som bidrar til en enklere hverdag når konferanser og møter står på dagsorden, og som samtidig frigjør interne ressurser i organisasjonen.

 

New Call-to-action