Proviso AS har nylig kunngjort sitt oppkjøp av Let’s play, som er en av Norges fremste leverandører av skreddersydde løsninger innen business gamification og teambuilding.
Oppkjøpet markerer starten på et samarbeid som beriker og utvider begge selskapenes tjenestespekter, og som dermed gir enda større verdi for kundene.
Helene Stokke, daglig leder i Proviso og nå også i Let’s play, forteller at Proviso ønsker å styrke sin posisjon som leverandør av helhetlige event- og aktivitetsløsninger.
– Å få Let's play inn som en del av Proviso gir oss muligheten til å tilby en helhetlig plattform som dekker alt fra konferanser til gamification og teambuilding-aktiviteter. Dette er et viktig skritt for å kunne tilby en enda bedre tjeneste til kundene våre.
Et helhetlig tjenestetilbud – med felles mål og kjerneverdi i bunn
Både Proviso og Let’s play jobber med arrangement, og mennesker på arrangement.
Proviso, som er en del av ECIT-konsernet, er en ledende leverandør av nettbaserte tjenester som gjør det enklere å planlegge, markedsføre og gjennomføre arrangementer med mange deltakere. I tillegg hjelper Proviso kundene sine med å finne det rette arrangementsstedet.
Med mottoet om at teambuilding og informasjonsdeling skal være gøy, enkelt og verdiskapende, spesialiserer Let’s play seg på å gjøre events og arrangementer mer engasjerende og verdifulle – gjennom morsomme og utfordrende virtuelle og fysiske spill.
Let’s play har høstet anerkjennelse for sin fleksible og kreative tilnærming til læring og samarbeid, og deres tjenester har blitt en favoritt blant bedrifter som ønsker engasjerende måter å bygge kultur, øke engasjement og gjennomføre aktiviteter på.
– Mens Proviso gjør booking av lokasjon og administrasjon av deltakere, jobber Let’s play med blant annet aktive møter, verdispill og teambuilding for å aktivisere deltakerne og lære mer, sier Stokke. Hun legger til:
– Til sammen leverer vi på ulike aspekter på arrangement, og tilbyr nå mer helhetlige tjenester for møter og arrangementer.
Fornøyde kunder er nøkkelen til suksess
– Vi er veldig stolte over å ha 4,7 av 5 på vår kundetilfredshetsskala, forteller Ingrid Aakre i Let’s play. – Proviso er også kjent for å ha svært fornøyde kunder! De er rett og slett en favoritt blant sluttkunder og byråer i hele Norge.
Ifølge Aakre har Proviso og Let’s play en felles kjerneverdi om de mest fornøyde kundene:
– Det gjør at vi har samme ønsker og mål for hvordan vi driver business, og de samme tankene om hvordan vi skal arbeide mot best mulig resultater fremover.
Utfyller hverandre til det beste for kundene
Let’s play sine gamification-løsninger handler om å styrke samholdet og engasjementet, og om å skape opplevelser som både ansatte og deltakere sent vil glemme.
Dette samsvarer godt med Provisos mål om å gjøre arrangementer mer effektive, minnerike og verdifulle.
Noe av det som gjør samarbeidet mellom Proviso og Let’s play så spennende, er at selskapene utfyller hverandre på en måte som gir stor verdi for kundene.
– Let’s play jobber med både innhold og teambuilding og kjenner gjerne kundene på en litt annen måte enn vi gjør i Proviso, sier Stokke. Hun poengterer at samarbeidet også handler om å lære av Let’s play sin kultur og tilnærming.
– Aller mest gleder vi oss til å bli bedre kjent med de flinke folkene og hvordan leke mer i hverdagen for å lære enda mer!
Denne filosofien om å gjøre arbeidshverdagen enda mer leken, samtidig som man tar det å levere topp kvalitet og kunderesultater på ytterste alvor, er en rød tråd i samarbeidet mellom Proviso og Let’s play.
– Vi er begge selskap som setter kundetilfredshet høyt og strekker oss langt for at kundene våre skal lykkes med sine arrangement ved bruk av våre teknologier, sier Stokke.
En totalpakke som er unik i det norske arrangementsmarkedet
Med dette strategiske partnerskapet legger Proviso og Let’s play opp til en ny standard innen arrangement: Enkel og effektiv planlegging, påmelding og kommunikasjon via en profesjonell arrangementsplattform kombinert med kreative, interaktive aktiviteter som styrker engasjement, involvering og læring blant deltakere.
Provisos lange erfaring med deltakerhåndtering og arrangementsteknologi i samspill med Let’s plays kreative gamification-aktiviteter og fagspill gir en totalpakke som vil appellere til mange ulike typer events og arrangementer.
Spennende tider i møte
Oppkjøpet markerer starten på et nytt kapittel for både Proviso og Let’s play. Det viser hvordan strategiske partnerskap kan styrke og utvide mulighetene for kundetilfredshet, innovasjon og vekst.
Med felles kjerneverdier, komplementære tjenester og en lidenskap for å skape de beste kundeopplevelsene ser Proviso og Let’s play lyst på fremtiden og det videre samarbeidet.
Ifølge Ingrid Aakre blir det spennende å se hvordan Proviso og Let’s play vil utfylle hverandre i tiden som kommer.
– Vi gleder oss til å lære mer om Provisos business, prosesser og rutiner. Vi tror vi har mange muligheter til å lære av hverandre for å bli en best mulig versjon av oss selv.
Daglig leder Helene Stokke har på sin side klokkertro på at Proviso og Let’s play vil nå langt med sitt gode samarbeid om verdifulle møtearenaer og deltakeropplevelser.
– Jeg tror at vi sammen skal få enda flere fornøyde kunder i tiden som kommer, og gleder meg til å videreutvikle Proviso og Let’s play som produkter og tjenester.