6500+
Årlige arrangementer
Proviso er et komplett påmeldingssystem. Systemet er enkelt å bruke, har mange smarte funksjoner og blir løpende utviklet basert på trender og ønsker fra brukerne.
Årlige arrangementer
Glade deltakere pr. år
Fakturert deltakere årlig
Årlige sendte e-poster
Lag profesjonelle invitasjoner. Det er det viktige førsteinntrykket potensielle deltakere får av arrangementet ditt. Bruk malene i systemet eller lag ditt helt eget design.
Tilpass påmeldingsskjemaet slik at du får samlet inn akkurat den informasjonen som er viktig for deg, verken mer eller mindre! Da blir opplevelsen for deltakeren aller best.
Påmeldingsskjemaet blir automatisk bygget opp når du legger inn detaljene om arrangementet. Så tilpasser du bare selv hvis du trenger mer informasjon fra deltakeren. Vi setter opp et par gode maler for deg før du tar Proviso i bruk.
Har du de deltakerne du ønsker, eller vil du ha flere? Hvis ja, kan det være lurt å lage materiell som er mer synlig og inneholder mer utfyllende informasjon enn en e-post-invitasjon.
I Proviso kan du enkelt sette opp egen nettside for arrangementet, du kan lage app, eller du kan sette opp en enkel portal hvis du har mange kurs som går over en lengre periode.
Så kan du dele lenkene på sosiale medier, på egen nettside, intranett og andre relevante steder for trekke til deg nye og ukjente deltakere.
God og enkel kommunikasjon med deltakerne er nøkkelen til et vellykket arrangement. I Proviso-systemet kan du enkelt kommunisere med deltakerne før, under og etter arrangementet via SMS, e-post eller app. Du kan sende meldinger med én gang, eller planlegge utsendelser frem i tid.
Du kan også legge til funksjonen 'Henvendelser' på påmeldingsskjemaet. Da får deltaker enkelt kontakt med deg som arrangør, og alle henvendelser (og svar) finner du igjen i Proviso. Enkelt for deltaker, og enkelt for deg å holde oversikt.
Ville det ikke vært fint om all fakturering gikk helt automatisk? Og at alle har betalt før arrangementet starter ...
Med Proviso sin betalingsløsning bestemmer du når deltakerne skal betale, og om de skal få faktura på e-post, elektronisk faktura, eller betale med Vipps/kredittkort.
Innbetalinger blir automatisk oppdatert hver dag, slik at du enkelt kan følge med.
De som ikke betaler i tide, får selvsagt helt automatisk en påminnelse eller tre ...
Bruker du fortsatt navnelister på papir? Og forhåndstrykker navneskilt? Da er det på tide å gjøre en vri! Med elektronisk innsjekk sender du en QR-kode til deltakerne rett før arrangementet og skanner dem enkelt inn etter hvert som de dukker opp. Du trenger kun din egen mobil for å skanne. Raskt, effektivt og null kø!
Husk også å sjekke stemningen underveis! Gjennomfør enkle meningsmålinger, så du er sikker på å ha med deg deltakerne gjennom dagen. Det gir også de som ikke tør å si noe i plenum, muligheten til å gi tilbakemeldinger og stille spørsmål.
Be om tilbakemelding fra deltakerne etter endt arrangement, og gjør det idet de forsvinner ut av døren eller av skjermen. Jo ferskere informasjon desto nyttigere. Dette vil gjøre deg enda bedre neste gang.
Er det kurs eller arrangementer som krever dokumentasjon, så send kursbevis til alle som møtte frem. Maler med bedriftens design kan enkelt lages i forkant.
Til slutt – vi tar godt vare på all informasjon og historikk, så blir det enda enklere neste gang du skal arrangere.