Skip to main content

Tiden frem mot et arrangement er proppfull av ting som må gjøres og detaljer som skal på plass. Du skal sende ut invitasjoner, samle inn informasjon, svare på henvendelser, og følge opp betalinger. 

Samtidig skal du markedsføre arrangementet og fokusere på det faglige. Og ikke minst få sendt ut evalueringer i etterkant.

Heldigvis finnes det påmeldingssystemer – som sparer deg for masse arbeid, kostnader og tid ved å automatisere alle disse tidkrevende manuelle oppgavene som et arrangement medfører.

 

Abonner på vårt nyhetsbrev

 

Kan du bruke påmeldingssystemet mens du er på farten?

Et godt påmeldingssystem skal forenkle jobben din og gi deg trygghet på at alt går som planlagt, slik at du kan senke skuldrene og nyte arrangementet. Samtidig skal systemet kunne gi deg støtte når du trenger det midt oppi en travel tid.

De fleste påmeldingssystemer har funksjonaliteten i orden. Men for at et system virkelig skal gi deg full oversikt, må det kunne følge deg mens du er på farten. 

Når du planlegger, organiserer og gjennomfører arrangement, har du travle dager, særlig de siste dagene før et stort arrangement. Du løper fra møte til møte uten å være innom kontoret.

Slik sett kan det hevdes at det fremste kvalitetskriteriet for et moderne påmeldingssystem er at det er tilgjengelig. At du kan ha systemet med deg og bruke det hvor enn du er. Og at du får god og rask support når behovet oppstår.

Tryggere og mer fleksibel

Bruker du et påmeldingssystem? I så fall, hvor tilgjengelig er det?

Er du avhengig av å sitte på kontoret (eller foran en PC) for å være oppdatert på detaljer og deltakerinformasjon, eller for å få gjort nødvendige utsendelser hvis det er noe som haster?

Eller kan du følge med på oppdatert informasjon via mobilen din og gjøre de mest nødvendige utsendelsene direkte fra denne, hvor enn du befinner deg?

 

Hva med hjelp og oppfølging fra leverandøren?

Påmeldingssystemet du bruker, fungerer kanskje helt fint. Men hva skjer dersom dere trenger hjelp med noe? Når man planlegger og gjennomfører arrangementer, er det kjempeviktig at man lett kan kontakte support når behovet oppstår.

  • Bruker du et system fra en lett tilgjengelig leverandør med supportavdeling som er oppe når du trenger det? Eller bruker du et system fra en utenlandsk leverandør? 
  • Hvis du trenger support – får du det mens du har arbeidsdagen din, eller risikerer du at det er stengt … eller at det rett og slett ikke er mulig å komme i kontakt med noen?

Hvis du bruker et påmeldingssystem som ikke lar deg følge med og gjøre oppgaver fra mobilen, og som ikke gir deg raskt svar når du trenger det, da kan det være på tide å se deg om etter andre løsninger.

Et system som gir deg større fleksibilitet, og større trygghet.

Les også: Hvordan velge riktig påmeldingssystem

 

Full oversikt og kyndig oppfølging

Med Proviso får du et påmeldingssystem som er fullt tilgjengelig for deg. Du kan enkelt følge med på utviklingen av arrangementet og gjøre utsendelser fra mobilen mens du er på farten. Og dessuten får du oppfølging og support når du trenger det – på norsk.

Proviso inkluderer app for både brukere og deltakere. Med appen for brukere av Proviso trenger du ikke lenger å vente til du er på jobb eller foran PC-en for å jobbe med arrangementet ditt – uansett hvor du er, har du til enhver tid oppdatert oversikt over alle dine arrangementer, deltakere og detaljer, direkte fra mobilen.

Med appen for deltakere får deltakerne dine enkel tilgang til oppdatert og nyttig informasjon på mobilen.

Noe av det viktigste for mange som planlegger og gjennomfører arrangementer, er at man lett kan kontakte support når behovet oppstår. Som kunde av Proviso har du full tilgang til vårt profesjonelle supportteam alle hverdager fra 08–16, på telefon, mail og chat. 

Våre rådgivere hjelper deg med alt du måtte lure på – fra tekniske spørsmål om systemet til gode råd og nyttige tips for profesjonell gjennomføring av arrangementer.

Planlegger du et arrangement og trenger litt hjelp til å komme i gang? Vi hjelper deg gjerne i gang. Eller trenger du kanskje litt mer hjelp, en stø hånd til å holde i alle tråder for deg? Vi kan også være prosjektleder for hele arrangementet. Da setter vi opp alle oppgaver som må gjøres, og holder i fremdriften på dine vegne.

 

Tilgjengelighet = trygghet

I den nye hybride hverdagen jobber stadig flere av oss andre steder enn ved kontorpulten, foran PC-en. Vi jobber på buss, bane eller i bilen, på vei til og fra kontoret.

Med andre ord må de digitale arbeidsverktøyene vi bruker, være lett tilgjengelige, som apper på mobilen. I en hektisk jobbhverdag som arrangør er det dessuten viktig at man ikke blir stående fast dersom man får behov for hjelp.


Velg derfor et påmeldingssystem som gir deg både full tilgjengelighet og full trygghet.

New Call-to-action