Skip to content

Blogg

 

Gjør du smart nok bruk av dataene du samler inn fra deltakerne?

Innsamling og smart bruk av deltakerdata gjør deg som arrangør i stand til å imøtekomme og ligge i...

Les artikkelen

I 2023 gjelder det å skille seg ut fra konkurrentene – dette er den beste markedskanalen for gjøre det

Hvordan vinner du kampen om målgruppens oppmerksomhet i 2023? En av de mest effektive måtene du kan...

Les artikkelen

God planlegging gir gode arrangementer

En av de tingene som skiller nybegynneren fra den erfarne på arrangørfronten, er hvor grundig (og...

Les artikkelen

Slik sørger du for en god deltakeropplevelse

Bedriften din skal avholde et arrangement. Du vet hva dere må gjøre for å få nok deltakere, slik at...

Les artikkelen

Hvordan kan du skille deg ut fra konkurrentene når du lager arrangementer?

Du legger ned masse tid og krefter i planleggingen og gjennomføringen av arrangementet – for at...

Les artikkelen

Har du god nok innsikt til å lage treffsikre arrangementer?

Innsikt er grunnlaget for å lage arrangementer som treffer blink i målgruppen din. Dette kan være...

Les artikkelen

Teknologi på arrangementer – et must eller bare irriterende?

Teknologi på arrangementer har blitt en selvfølge. Men bruken av teknologi må ha en konkret...

Les artikkelen

Deltakernes forventninger er skyhøye – innfrir du?

Ser vi på et arrangement som en arena for læring og nettverking, har mulighetene neppe noen gang...

Les artikkelen

Arrangementsplanleggerens viktigste verktøy når ressursene er knappe

Du er travelt opptatt med forberedelsene til arrangementet ditt. Datoen nærmer seg med stormskritt....

Les artikkelen